Jak złożyć zamówienie

Zapraszamy do składania zleceń w trybie On-line co zapewnia Państwu możliwość śledzenia każdego etapu realizacji.

Zalety:

  • prosty i wygodny sposób składania zamówień
  • wycena on-line, możliwość porównania cen dla różnych nakładów i parametrów każdego produktu
  • wybór terminu realizacji (Standard lub Ekspres)
  • podgląd w koszyku kosztów dostawy
  • natychmiastowy sposób płatności za pośrednictwem Przelewy24 co przyspiesza czas realizacji

Instrukcja składania zamówienia:

  • załóż bezpłatne konto na stronie https://online.dpidruk.pl/
  • sprawdź skrzynkę pocztową (w tym spam) w celu aktywacji konta i zaloguj się
  • kliknij w logo aby wrócić do sklepu
  • wybierz produkt/produkty z odpowiednimi parametrami i naciśnij ”Do koszyka” lub ”Kontynuuj
  • gdy wybierzesz wszystkie produkty kliknij ”Do koszyka
  • sprawdź parametry wybranych produktów, które w razie potrzeby możesz edytować lub usunąć
  • naciśnij ”Do kasy
  • wybierz opcję odbioru/wysyłki/dostawy i wpisz niezbędne dane
  • zaakceptuj regulamin
  • przed kliknięciem na przycisk ”Potwierdź zamówienie” możesz jeszcze go edytować
  • potwierdź zamówienie
  • wybierz sposób płatności i jeśli jesteś pewny, że Twoje pliki odpowiadają wymaganiom (format, wymiary, jakość itd.) opłać zamówienie i dodaj plik/pliki do każdego zamówienia albo link do pobrania archiwum plików
  • w przypadku wątpliwości możesz zamknąć okienko ”Zapłać”, dodać pliki i poczekać na ich weryfikację przez nas przed opłaceniem
  • po weryfikacji plików kliknij przycisk ”Opłać” i wybierz sposób opłaty

Uwagi:

  • link do aktywacji konta czasami trafia do folderu ”Spam
  • kiedy masz dużo plików do jednego zamówienia np. gdy zamawiasz zaproszenia ślubne lub inne produkty spersonalizowane i masz osobne pliki w formatach PNG, JPG, JPEG lub wiele PDFów zamiast wielostronicowego PDF dodaj do zamówienia link z archiwum wszystkich plików (do np. Dysk Google lub WeTransfer)
  • również pliki albo link z archiwum można przesłać drogą mailową na info@dpidruk.pl z podaniem nr Zamówienia
  • dodatkową informację do każdego zamówienia można podać w Uwagach na stronie każdego produktu
  • również możesz do nas napisać klikając przycisk ”Wiadomości” w Twoim zamówieniu
  • status zamówienia znajdziesz w systemie