Jak złożyć zamówienie
Zapraszamy do składania zleceń w trybie On-line co zapewnia Państwu możliwość śledzenia każdego etapu realizacji.
Zalety:
- prosty i wygodny sposób składania zamówień
- wycena on-line, możliwość porównania cen dla różnych nakładów i parametrów każdego produktu
- wybór terminu realizacji (Standard lub Ekspres)
- podgląd w koszyku kosztów dostawy
- natychmiastowy sposób płatności za pośrednictwem Przelewy24 co przyspiesza czas realizacji
Instrukcja składania zamówienia:
- załóż bezpłatne konto na stronie https://online.dpidruk.pl/
- sprawdź skrzynkę pocztową (w tym spam) w celu aktywacji konta i zaloguj się
- kliknij w logo aby wrócić do sklepu
- wybierz produkt/produkty z odpowiednimi parametrami i naciśnij ”Do koszyka” lub ”Kontynuuj”
- gdy wybierzesz wszystkie produkty kliknij ”Do koszyka”
- sprawdź parametry wybranych produktów, które w razie potrzeby możesz edytować lub usunąć
- naciśnij ”Do kasy”
- wybierz opcję odbioru/wysyłki/dostawy i wpisz niezbędne dane
- zaakceptuj regulamin
- przed kliknięciem na przycisk ”Potwierdź zamówienie” możesz jeszcze go edytować
- potwierdź zamówienie
- wybierz sposób płatności i jeśli jesteś pewny, że Twoje pliki odpowiadają wymaganiom (format, wymiary, jakość itd.) opłać zamówienie i dodaj plik/pliki do każdego zamówienia albo link do pobrania archiwum plików
- w przypadku wątpliwości możesz zamknąć okienko ”Zapłać”, dodać pliki i poczekać na ich weryfikację przez nas przed opłaceniem
- po weryfikacji plików kliknij przycisk ”Opłać” i wybierz sposób opłaty
Uwagi:
- link do aktywacji konta czasami trafia do folderu ”Spam”
- kiedy masz dużo plików do jednego zamówienia np. gdy zamawiasz zaproszenia ślubne lub inne produkty spersonalizowane i masz osobne pliki w formatach PNG, JPG, JPEG lub wiele PDFów zamiast wielostronicowego PDF dodaj do zamówienia link z archiwum wszystkich plików (do np. Dysk Google lub WeTransfer)
- również pliki albo link z archiwum można przesłać drogą mailową na info@dpidruk.pl z podaniem nr Zamówienia
- dodatkową informację do każdego zamówienia można podać w Uwagach na stronie każdego produktu
- również możesz do nas napisać klikając przycisk ”Wiadomości” w Twoim zamówieniu
- status zamówienia znajdziesz w systemie